Czy warto jest czytać recenzje w sieci?

Dzisiaj nasze opinie w niezwykle dużym stopniu uzależnione są od treści, jakie docierają do nas poprzez internet. Bardzo często zdarza się, iż nim udamy się do teatru czy nawet na zakupy, poznajemy wcześniej bardzo dokładnie różnorakie opinie lub recenzje w internecie związane z danymi produktami czy usługami. Czy jednak zawsze są one wiarygodne? I czy powinniśmy się nimi sugerować?

Program internetowy
Autor: Syed Ikhwan
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Niejednokrotnie zamieszczane w sieci komentarze czy recenzje nie wywodzą się w rzeczywistości od kompetentnych osób lub też ludzi, którzy wcześniej mieli okazję wypróbować produkt albo usługę, ale są generowane przez duże agencje reklamowe. Ich celem jest subtelnie promować produkty dla swoich odbiorców. Niemało osób uważa wręcz, iż internet poza kilkoma wyjątkami, raczej nie jest odpowiednim miejscem zdobywania wiedzy. Pośród wielości informacji bardzo często trudno nam samym wywnioskować, czy znaleziona recenzja naprawdę pochodzi z rzetelnego źródła, czy też może jest tylko przygotowana przez fachowców do tzw. ePR-u, których zadaniem jest podświadome zachęcenie nas do określonych produktów. Jak się okazuje, niejednokrotnie pozytywne komentarze, opinie i recenzje są pisane przez ludzi, którzy otrzymują za to niemałe pieniądze od agencji marketingowych. Takie opinie zapewne są pozytywne, aczkolwiek zazwyczaj całkowicie nieprawdziwe, jednak nie zawsze tak jest i nie należy wyciągać pohopnych wniosków - wejdź na WWW.

Strona internetowa
Autor: Chris Dlugosz
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Internet jest doskonałym miejscem do promowanie się przez wszelkiego typu marki. Daje bardzo wiele różnych możliwości skutecznego i podprogowego wywierania wpływu na osoby, jakie w przyszłości powinny stać się potencjalnymi klientami, na przykład http://ekspert.ceneo.pl/starcraft-ii-skrzydla-wolnosci/. A przecież to jest głównym celem wszystkich firm! Oprócz tego analizy uświadamiają, iż zdecydowanie bardziej wierzymy w różnego rodzaju opinie na forach niż np. w banery reklamowe. Nie ma zatem nic dziwnego w tym, iż marketerzy niezwykle ochoczo sięgają po tego rodzaju narzędzia.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.