W obecnych czasach ciężko sobie wyobrazić, aby jakaś firma nie prezentowała się w internecie. Internet to
skuteczne narzędzie, gdyż dzięki niemu mamy dostęp do wielu odbiorców.
Niestety, istnieją również pułapki, które czyhają na tych, którzy chcą promować się w sieci.
Autor: Mike Wolpert
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Trzeba zacząć od tego, iż internet jest niezwykle pojemny. Oznacza to, iż wiele przedsiębiorstw z różnych dziedzin się tam promuje. Należy zatem zrobić tak, by nasza firma się wyróżniała na ich tle. W pewnej mierze to zadanie
spełni świetnie przeprowadzona analityka internetowa. Dobrze jest zatrudnić zewnętrzną, fachową firmę, która operuje idealnie dopasowanymi narzędziami. Cały proces będzie wykonany z uwzględnieniem warunków, w jakich funkcjonujemy a także naszych indywidualnych wymagań.
Analityka to ogólnie rzecz ujmując zbieranie informacji o użytkownikach, opracowywanie zdobytych wiadomości i na ich podstawie zaplanowanie działań mających na celu promowanie naszej instytucji. Analityka internetowa pozwala więc całkowicie wykorzystać potencjał firmy i realizować wszelkie cele biznesowe - - - > dowiedz się więcej tutaj (
dowiedz się więcej tutaj).
Autor: Lech Karol Pawłaszek
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Ci, którzy prowadzą własny biznes, zdają sobie sprawę z tego, że XXI wiek należy do internetu. Tam powinno się rozwijać swój biznes, żeby przetrwać.
Starodawne pojmowanie słowa sklep, odchodzi od jakiegoś czasu do lamusa.
W dowolnej strategii internetowej istotne jest pozycjonowanie stron. Chodzi o to, by strona naszej firmy wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwarki a także o to, by na stronie był duży ruch. Warto posiadać w tym celu zrobione zaplecze SEO. To sieć stron internetowych, których jedynym zadaniem będzie pozycjonowanie konkretnej strony. W związku z naciskiem na jakościowy wymiar takiego zaplecza, zaciera się granica między blogiem informacyjnym a zapleczem -